"No es cuestión de suerte, es cuestión de fase"

S'han acabat les vacances

S'han acabat les vacances, és lo que em ronda pel cap ara mateix, estirat al sofà mentres intento
no dormirme. Si, ha sigut una setmana moguda.
Bé,  ja fa dies que no escric al blogg, però no ha sigut per  haber estat  a casa sense fer concerts, ha sigut potser per falta de temps? potser per mandra? mmmmmmmmm...... doncs no ho sé ben bé. En tot cas ara estic aquí, escrivint per explicar-vos una miqueta la setmana musical que he viscut.

Aquesta setmana he tingut 2 concerts. Sí, no és gaire, però pensant que un d'ells ha sigut Omara Portuondo i Chucho Valdés a Andorra, i l'altre concert ha sigut el de Rosario Flores al teatre de Figueres, la cosa és diferent. Durant la setmana he tingut que preparar el disseny del sistema de só pel concert de Rosario, i això ha fet que desde principis de setmana estigués força enfeinat.

El dia 5 era el dia del concert de Chucho i Omara a la sala Prat del Roure, a Escaldes, Andorra. La sort va ser que haviem de fer servir el só de a sala, i ens estalviavem de montar tots els altaveus, nosaltres únicament haviem de posar la part técnica, taules de só, llums, monitors, etc..., però esclar, el viatge no ens el treia ningú.

Tete als monitors, en Carles i l'Andreuet a les llums, i jo a la P.A amb una Yamaha Pm5d rh. Començar a treballar a les 5:30, és algo que els técnics acostumem a odiar, si més no, estem més acostumats a arribar a les 5:30 de la matinada. Però allà estavem, carregant les furgos de bon dematí per enfilar-nos cap a Andorra. A les 6 ja erem de camí, i a les 9 estavem fent tota la paperaça a la frontera. A les 11 montavem, tots molt animats, i amb l'Andreuet fent de les seves bogeries.

  Després de dinar van començar les proves de só, amb en Chucho ja he tingut la sort de treballar en més ocasions, però em vaig quedar de pedra al veure que Omara ja té 81 anys, i encara té una veu potent, inclús en algún moment també comença a ballar donant a entendre que encara li queda corda.
Mentres es feien les proves, anavem deixant finiquitat tots els detallets, i així vam arribar a l'hora de sopar. Per sopar jo portava taper, pero pel cafè em vaig trovar amb els companys, a un bareto que hi ha just al cantó de la sala.

A les 9:20 tornavem a ser a lloc, perquè a les 10 començavem el bolo, i com que estava pluguen, la gent entrava abans d'hora.


El concert va començar d'hora, i amb un tema intro d'en Chucho al piano, acte seguit es va incorporar Omara i tota la banda.
La gent va estar molt entregada   i receptiva. La veritat és que va ser un concert plé de sentiments, suposo que en part per Omara, amb les seves reflexions sobre la vida.
El show va durar casi un parell d'hores, i després ja sabeu, desmontar.... i lo que va ser més hard.... Tornar desde Andorra fins al magatzem a descarregar! Aquesta part va ser molt divertida!(sarcasme).
Al dia seguent vaig estar força muermo.... La veritat,no m'aguantava.... però tot es cura amb uns sons!

Ara estic amb les festes de Badalona, i pròximament estic per Reus, no se encara del tot la meva tasca per Tarragona, però de moment  deixo pndent explicar el bolo de la Rosario.....

Ens veiem pels escenaris!




t

2 comentarios:

  1. Home! Un altre tècnic blocaire! Nem fent família! salut!!!
    P.S--> has tornat a ginebra aquest any? xD

    ResponderEliminar
  2. Ei! que dius! ja t'havia perdut la pista, amb en Jordi si que he anat coincidint.....
    Pues aquest any no m'han volgut, però sempre surten altres cosetes..... i tu què?

    ResponderEliminar