"No es cuestión de suerte, es cuestión de fase"

Mazoni a l'Auditori

Diumnge de nou vaig tenir l'oportunitat de treballar amb Mazoni,  que presentava el nou treball discogràfic "Fins que la mort ens separi" a l'Auditori.

Gotard, Geli, Carles i jo vàrem arribar a l'Auditori a les 9 del matí per començar a preparar tot el montatge.

La primera feina va ser preparar tots els micros, col.locar la taula de monitors, 'chequejar' el só,
tot això mentres en Geli i en Carles preparaven la il.luminació de l'espectacle.

El dematí va passar ràpid, i vàrem anar a fer un chino per dinar, tot mirant la fórmula 1 en format indefinit. Un dinar acompanyat d'acudits fàcils i lectura ràpida dels diaris comarcals.

Ja a la tarda, va ariibar tot el BackLine, un piano de cua, bateria, percusió, guitarres elècrtiques i acústiques, sintetizadors i ordinador són alguns dels intruments que vam tenir que sonoritzar.

En aquest cas jo estava als monitors, amb una Digico D1.

El concert començava a les 7 de la tarda, i vam estar fent proves aproximadament desde les 5,  a la taula de P.A en LLuis Ferrer, que ja porta temps amb Mazoni, també el podem trobar fent de tècnic amb Sanjosex..

Sempre és agradable trobar-te amb companys que tens bon rotllo!!!

Per la meva part, sempre que em toca treballar amb Mazoni vaig amb una gran predisposició, doncs és un grup que cada vegada que els veig en directe no em deixen indiferent, normalment els escolto a casa, però els seus directes m'acaven fent sentir aquestes coses que fan que em dediqui a la música.

Tenen uns directes d'aquests  que van pujant progressivament fins a un desenllaç i a un posterior final lógic. Es difícil d'explicar....

Cal dir que l'Auditori estava ple, i si el públic va començar el concert sentats a les seves respectives cadires, van acabar aixecats i ballant fins l'últim moment.

El concert va acabar a les 9 del vespre, hora crítica, doncs nosaltres encara teniem que recollir, i la gana ja apretava.

Però res, va valdre la pena! i al cap d'una hora ja erem camí de casa a temps i mirar el 'peliculón'!

Hi ha una millor manera de pasar un diumenge?

Ens veiem al próxim bolo!


Video :Mazoni fa pujar a una persona del públic per tocar una cançó amb tota la banda!

Veure video aquí



No hay comentarios:

Publicar un comentario